Безкоштовна доставка при замовленні від 2-х одиниць товару

Доставка

 Доставка здійснюється по всій Україні (за винятком тимчасово не підконтрольних територій Луганської та Донецької областей, а також автономної республіки Крим) найпопулярнішою службою доставки "Нова пошта".

ДОСТАВКА У ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ. Терміни доставки до відділення "Нової пошти" в середньому займають 1-2 дні з моменту відправлення замовлення. Вартість доставки залежить від обсягу та вартості посилки, що відправляється, і в середньому становить від 50грн. Детальніше тарифи на доставку Ви можете розрахувати на офіційному сайті "Нової Пошти" тутТермін безкоштовного зберігання посилки на складі "Нова пошта" 7 днів. Потім посилка повертається автоматично до нас. Якщо посилка повернулася до нас назад, відправити наступного разу її до Вас ми зможемо тільки тоді, коли Ви сплатите витрати за ПОВЕРНЕННЯ ПОСИЛКИ ЗГІДНО ТАРИФІВ "Нової пошти". За номером експрес-накладної Ви можете відстежити статус доставки онлайн на сайті Нової Пошти або в мобільному додатку. Найближчий склад "Нової Пошти" можна обрати тут. 

КУР'ЄРОМ НОВОЇ ПОШТИ ДО ДВЕРЕЙ (АДРЕСНА ДОСТАВКА). Здійснюється до всіх населених пунктів України, де є відділення Нової Пошти. Термін доставки 2-3 дні з моменту відправлення замовлення. Вартість доставки залежить від ваги та ціни посилки, в середньому орієнтовно становить 90грн. Докладніше про умови адресної доставки Новою Поштою можна дізнатися тут. Для доставки Кур'єром необхідно буде вказати точну адресу одержувача під час оформлення замовлення. 

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА. Безкоштовна доставка здійснюється при замовленні двох і більше одиниць товару.

ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення. При отриманні замовлення не залежно від форми оплати та способу доставки обов'язково перевіряйте його цілісність, комплектність і зовнішній вигляд (відповідність замовлення, наявність дефектів), обов'язково в присутності співробітника пошти. У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації замовлення, невідповідності товару замовлення необхідно повідомити про це співробітнику відділення пошти і зв'язатися з нами за номером телефону, вказаним в експрес накладній відправника.

Якщо при отриманні Ви не перевірели замовлення у відділенні і вирішили надалі повернути товар, посилаючись на його пошкодження (розбите скло), зовнішній дефект (пляма, відсутність гудзики та ін.), невідповідність замовлення або некомплектність, ми будемо змушені відмовити в прийнятті повернення із-за неможливості встановити причину і момент виникнення пошкодження (некомплектність).