Безкоштовна доставка при замовленні від 3-х одиниць товару

Доставка

Доставка здійснюється по всій Україні (за винятком тимчасово непідконтрольних територій Луганської та Донецької областей, а також автономної республіки Крим) найпопулярнішими поштовими операторами "Нова пошта" та "Укрпошта".

 Замовлення можна оформити в будь-яке відділення служби доставки, а також замовити доставку на Вашу адресу кур'єром. Терміни доставки до відділення "Нова пошта" в середньому займають 1-2 дня з моменту відправки замовлення. Термін безкоштовного зберігання посилки на складі "Нова пошта" - 7 днів. Потім посилка повертається автоматично до нас. Якщо посилка повернулася до нас назад, відправити в наступний раз її до Вас ми зможемо тільки тоді, коли ви оплатите витрати за ПОВЕРНЕННЯ ПОСИЛКИ ЗГІДНО ТАРИФІВ "Нової пошти". За номером експрес-накладної Ви можете відстежити статус доставки онлайн на сайті "Нової пошти" або в мобільному додатку. Найближчий склад "Нової Пошти" можна обрати тут. 

 Доставка у всі 29 000 населених пунктів України. Доставка в найвіддаленіші населені пункти без доплат. Терміни доставки від 2-х до 5-и днів. Термін безкоштовного зберігання посилки на відділенні - 5 днів. Доставка у відділення "Укрпошти" згідно зазначеного Вами індексу найближчого відділення. Вам буде надіслано SMS повідомлення про відправку і прибуття посилки у відділення. Ви можете легко відстежити Вашу відправку за допомогою Контакт-центру або онлайн на ukrposhta.ua 

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА. Безкоштовна доставка здійснюється при замовленні трьох і більше одиниць жіночого одягу.

ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення. При отриманні замовлення не залежно від форми оплати та способу доставки обов'язково перевіряйте його цілісність, комплектність і зовнішній вигляд (відповідність замовлення, наявність дефектів), обов'язково в присутності співробітника пошти. У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації замовлення, невідповідності товару замовлення необхідно повідомити про це співробітнику відділення пошти і зв'язатися з нами за номером телефону, вказаним в експрес накладній відправника.

Якщо при отриманні Ви не перевірели замовлення у відділенні і вирішили надалі повернути товар, посилаючись на його пошкодження (розбите скло), зовнішній дефект (пляма, відсутність гудзики та ін.), невідповідність замовлення або некомплектність, ми будемо змушені відмовити в прийнятті повернення із-за неможливості встановити причину і момент виникнення пошкодження (некомплектність).